VICTORIA'S SECRET proizvodi i moje iskustvo

by - 06:43:00

VICTORIA'S SECRET proizvodi i moje iskustvo

Kada sam počela pisati blog, odlučila sam u prvim postovima opisati proizvode koje najčešće koristim i time predstaviti sebe. U današnjem postu ću pisati o proizvodima koje uistinu obožavam, a na našem tržištu nisu lako dostupni. To su Victoria's Secret proizvodi.


Moje prvo iskustvo sa ovim brendom bilo je prije pet godina, kada sam kao poklon dobila paketić VS proizvoda. Poklon sam dobila od rodice i prvi utisci su bili nezaboravni. Nakon toga sam počela kupovati te proizvode svaki put kada sam imala priliku za to. Nekada kupujem kada sam van granica Bosne, ili naručim kod  cura koje to prodaju putem FB profila, a najčešće zadužim rodicu da mi dostavi te stvarčice direktno iz radnje :)

Na sajtu VS proizvodi nisu skupi, čak nekada losioni budu sniženi i do 3$, ali poštarina je skupa ukoliko se ne odlučite za veći broj proizvoda, kao i kod mnogih drugih sajtova. 

VS prije svega se ističe po raznim linijama donjeg rublja i kupaćih kostima, koji su izuzetne kvalitete. Ako ste imali priliku nositi njihovo rublje ili kupaće kostime, onda ste sigurno primjetili razliku. S obzirom da je moj blog skoro nastao, o tome ću pisati drugom prilikom. Danas želim sa vama podijeliti moje iskustvo sa drugim proizvodima. Riječ je o parfemima, losionima i sprejevima za tijelo.

Victoria's Secret ima širok asortiman setova, koji se sastoje od: gelova za tuširanje, losiona, spreja za tijelo i parfema, a možete ih uzimati i odvojeno. Probala sam neke od njih i izdvojila sam set pod nazivom "Coconut Passion"

Victoria's Secret Coconut Passion losion za tijelo


Od svih setova koji su u ponudi VS, meni se najviše dopao Coconut Passion. Set sadrži parfem, gel za tuširanje, sprej i losion za tijelo. Ja sam imala samo sprej i losion. 
Losion dolazi u plastičnoj ambalaži, sa količinom od 250ml. Jednostavno se koristi pomoću dugmeta na čepu.



Odlikuje se intenzivnim mirisom kokosa i vanilije. Nisam ljubitelj mirisa vanilije, ali u ovom dominira kokos. Privlačan i nježan miris koji je dugotrajan. Osjeti se i po nekoliko sati na koži. Losion koristim poslije tuširanja. Potrebna je sasvim mala količina losiona, jer je dosta razmaziv. Brzo se upije u kožu i ne ostavlja masne tragove. Ne sadrži nikakve šljokice koje bi ostale vidljive na crnoj odjeći. Losion kožu hidrira i čini je nježnom.
Ukoliko koristite kombinaciju losiona i spreja, parfem nije potreban, jer je miris intenzivan i po nekoliko sati!
Odjeća koju nosim nakon upotrebe ovog losiona, također poprimi njegov miris i ne gubi se sve dok je ne operem. 
Losion sam kupila u Mülleru i koštao je 14 eura.


Victoria's Secret sprej i shimmer za tijelo



Na VS sajtu ove sprejeve opisuju kratkom rečenicom "Sprej na dašak mirisa" i uistinu je tako. Kreirani su sa namjerom da zamijene parfem. Sadrže vrlo malu količinu alkohola, koja se ne osjeti u mirisu .
Razlikuju se obični sprej za tijelo i shimmer. Shimmer sadrži sitne šljokice. Ja volim sjaj i šljokice, tako da uvijek prije biram shimmer :)
O njima mogu samo kratko reći da uistinu mogu zamijeniti parfem. Intenzvinog su mirisa i traju do 5 sati na koži. Ne ostavljaju masan trag.
Koristim ih na pulsnim tačkama, a ponekad i po cijelom tijelu.
Dolaze u plastičnoj ambalaži, sa količinom od 250 ml. Korištenje je jednostavno pomoću pumpice.
Cijena je identična kao i kod losiona.


Victoria's Secret toaletna voda i parfemi


Ako me pratite na instagramu mogli ste vidjeti da sam prošli mjesec slikala ove divne bočice. Dobila sam ih na poklon. Toaletna voda "Love Addict" i "Pure Seduction". Izuzetno lijepa ambalaža od debelog stakla. Oba mirisa su sa voćnim notama.
"Pure Seduction" miris sam prije probala i više je za ljubitelje slatkih mirisa. U svom sastavu ima šljivu i freziju.
 "Love Addict"u svom sastavu ima cvijet divlje orhideje i narandžu i mene je očarao. Prelijep ljetni miris, koji je svjež i nije nimalo sladak.
Ove toaletne vode ne ostavljaju masan trag, i trajnost im je 6-7 sati na koži.
Cijena ovih proizvoda na VS sajtu je 18 $, a ukoliko uzmete dva, onda ćete ih dobiti za 10 $.

Victoria's Secret Very Sexy Now EDP





Za kraj ću opisati ovaj mali parfemčić "Very Sexy Now" u kojem dominira miris kokosa.  Dolazi u maloj staklenoj bočici sa količinom od 7 ml. Praktičan je za male torbe.
Uz ovaj parfemčić sam dobila i mali privjesak VS.
Trajnost mirisa je i do 12 sati.
Cijena je 18 $.

Moje mišljenje o Victoria's Secret proizvodima je pozitivno. Sve što sam probala opravdalo je ono što ovaj brend obećava.
Nadam se da će uskoro i na našem tržištu biti dostupni barem neki od njihovih proizvoda.

Jeste li vi probali VS proizvode i kakvi su vaši utisci?
Hvala vam na čitanju :)

You May Also Like

0 komentara