Deborah Absolute Lasting Liquid Lipsticks

by - 02:59:00

Trajni ruž za usne


Trajni ruž za usne je nešto što svakoj ženi treba. Ne moramo ga stalno popravljati, neće nestati dok jedemo ili pijemo, neće ostati na obrazima ako nekoga poljubimo, i pored svega toga usne su i nakon nekoliko sati neodoljive kao i prvog trenutka nakon nanošenja ruža.

Danas ću pisati o Deborah dugotrajnom ružu za usne. Obožavam ruževe i mislim da samo jedan sloj ruža na usnama daje drugačiju sliku lica, stoga uvijek imam neki ruž na usnama i osjećam se lijepo.

Deborah je brend koji me nije razočarao i uvijek sam zadovoljna proizvodima te kozmetičke kuće. Nedavno sam kupila Deborah dugotrajni ruž za usne i odmah je postao moj favorit. 


Ambalaža ruža je prozirna i od čvrste plastike, a podijeljena je na dva dijela. Sa jedne strane se nalazi ruž (4ml) u tečnom stanju, a sa druge prozirno sjajilo (4ml) koje se nanosi nakon ruža, ukoliko želite visoki sjaj na usnama.
Možete nanositi sam ruž, i kombinaciju ruža i sjaja.


Ruž se nanosi pomoću spužvastog aplikatora koji je dosta precizan tako da vam na rubovima usana olovka nije potrebna. Nanešeni ruž izgleda uredno i nije potrebno puno truda da usne izgledaju lijepo.


Sjaj se nanosi pomoću aplikatora-četkice, koji također precizno nanosi sjaj. Četkica nije previše velika, dovoljne je veličine tako da možete ravnomjerno nanijeti sjaj bez straha da će biti preko ruba usana. Jedna jako lijepa osobina ovog sjaja jeste ta da nije ljepljiv na usnama.


Ukoliko kombinujete ruž i sjaj, sačekajte minut da se ruž u potpunosti osuši i poprimi mat izgled, i nakon toga nanesite sjaj. Sjaj će usnama dati punoću.


Nakon nanošenja ruža usne budu pomalo zategnute što je posljedica matiranja. Moje usne zahtjevaju dosta hidratacije, pa stoga nakon nakon ruža, po sredini usana, nanesem  malo nemasnog labela i usne neće biti suhe.

Gustoća ruža je srednje tečna i potrebna je mala količina da bi se ravnomjerno razmazao po usnama.
Pigmentacija je i više nego odlična. Jedan sloj ruža je dovoljan da se boja istakne na usnama, a dva sloja daju još intenzivniji izgled.

Ruž je dostupan u 8 nijansi. Ja sam izabrala nijansu u broju 09. Ova boja djeluje prirodno i samo malo istakne usne. Podsjeća me na boju mesa, a svi znamo kako je teško doći do takve boje.
Volim ove boje jer su idealne uz jači make up na očima.

Swatchevi izgledaju ovako



Blagi miris vanilije se osjeti prilikom nanošenja ruža, ali se ne zadržava na usnama.

Kada je upitanju trajnost moram reći da je uistinu dugotrajan. Traje i po nekoliko sati na usnama. Ne kupi se u boricama usana i ne morate ga popravljati i razmišljati da li izgleda uredno. Nako 5-6 sati može se popraviti samo unutarnji dio usana i izgledat će kao prvog trenutka nakon nanošenja.

Ruž skidam pomoću kosovog ulja, jer mi micelarna voda stvara nelagodan osjecaj na usnama. Kokosovo ulje u potpunosti ukloni sve sa usana i nakon toga usne nisu suhe.

Na slikama možete vidjeti kako izgleda na usnama sam ruž i kombinacija ruža i sjaja.


Kombinacija ruža i sjaja





Sam ruž bez sjaja




Cijena ovog ruža je 19.95 KM. 

Koristite li vi ove ruževe i koji su vaši utisci?
Hvala na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara