Supreme Length hranjiva maskara-Avon

by - 05:22:00

True color hranjiva maskara


Maskara za oči je neizostavni dio svake kozmetičke torbice. Od svih proizvoda iz dekorativne kozmetike sa sigurnošću možemo reći da maskara zauzima prvo mjesto. Ona je nezamjenjiv proizvod jer nam pomaže da vizuelno produljimo trepavice i time naglasimo naš pogled. 
Pri izboru odgovarajuće maskare dosta pažnje je posvećeno izgledu same četkice, ali nekada bi se trebali osvrnuti i na sam sastav. Trepavice kao i sve dlačice zahtjevaju određenu njegu. Kada je upitanju njega trepavica ulja su na prvom mjestu.
Maskara koja u svom sastavu ima arganovo i kokosovo ulje, nedavno nam je predstavljena u Avonovoj kozmetičkoj kući.

Avon je brend sa kojim radim već nekoliko godina i obožavam ga. Prije nekoliko dana sam dobila paketić koji je za mene jako poseban jer je bio ispunjen sa proizvodima koji su me uistinu obradovali. Danas ću vam pokazati neke od njih, a ostale u narednim danima.

Za današnji post sam izabrala hranjivu maskaru i neseser, kao što ste mogli vidjeti na uvodnoj slici.

U aktuelnoj Avonovoj brošuri ima nekoliko noviteta. Odmah na prvim stranicama kataloga uočljivi su True Color proizvodi koji su svima nama poznati po svojim savršenim paletama sjena za oči. Pored toga imaju zavidno dobre ruževe, a odnedavno i maskaru koju su sada predstavili u novom i boljem izdanju, uz koju se veže sinonim "hranjiva maskara". Hranjiva maskara je opis ovog proizvoda jer u svom sastavu ima kokosovo i arganovo ulje. 

Avon je istaknuo karakteristike ove maskare u nekoliko riječi:
-daje nevjerovatnu dužinu trepavica
- hranjiva formula sa arganovim i kokosovim uljem
- postojan efekat bez grudvica

Zaista sam bila sretna što sam imala priliku da je probam :)



Kao što vidite na slici ambalaža ove maskare je drugačija u odnosu na prethodnu. Crna tubica sa metalik kapicom je pakovanje koje nosi ovaj proizvod. Ako me pratite mogli ste primjetit da volim neobično lijepe ambalaže,  tako da je i ovo pun pogodak :)



Tubica je bila ovijena zaštitnom folijom kao i svi Avonovi proizvodi. Pri otvaranju maskare uočit ćete po mom mišljenju standardni oblik tanke gumeno-plastične četkice, koja je namjenjena lakšem produljenju trepavica.


Četkica je ispunjena vlaknima (ili zubcima) jednake dužine i odgovara mom obliku oka, tako da mogu napraviti guste i raščesljane trepavice ili ipak samo malo obojene.
Tekstura maskare je više kremasta u odnosu na većinu maskara koje su ispunjene gušćom teksturom. Razlog za to je mala doza arganovog i kokosov ulja.
Sastav ulja u maskari je uočljiv odmah prilikom nanošenja jer doslovno četkica klizi po trepavicama i neće se stvarati neželjene grudvice. Suši se relativno brzo, a sve neželjene mrlje koje ostanu na kapcima  usljed nespretnosti šminkanja jednostavno i lako se uklone.
Neće se desiti ono da vam kapak ostane siv i taman jer ste ga "uprljali" maskarom pa onda to razmazali...toga nema, zaboravite!

Ova maskara se tako jednostavno uklanja u što sam se uvjerila i prilikom  skidanja običnom vodom. Svojom nepažnjom sam se zadesila u situaciji da trenutno nisam imala micelarnu vodu niti ulje za skidanje šminke pa sam bila primorana ukloniti maskaru toplom vodom. Kada sam se umila  primjetila sam kao sitne komadiće maskare u rukama. Izgledalo je kao da je popucala na trepavicama i samo spala..zatim sam lice očistila gelom i nije ostao ni jedan trag maskare. Inače se sve maskare razmažu prilikom skidanja, pa dobijemo crne krugove oko očiju, ali ovaj put toga nije bilo.

Nakon skidanja nisam primjetila nikakve neželjene posljedice. 

Dva sloja maskare su dovoljna da istaknu oči, a tri sloja već pokazuju neodoljiv pogled. Pored toga jačina crne boje na trepavicama je intenzivna i ispunjena je nekim uljanim sjajem.


Ovo je zaista  divna maskara koja može pronaći svoje mjesto u svačijoj torbici :)


Pored ove nevjerovatne maskare danas ću vam pokazati  i mali elegantni neseser. Duguljastog je oblika i od kvalitetnog poliestera sa zavdinom zlatnom bojom.



Njegova veličina je idealna i za male torbe, a u sebi može nositi najpotrebnije stvari za make up, kao što možete vidjeti na slici :)


Supreme Length maskaru bi svima preporučila. Možete je pronaći u važećem katalogu po promotivnoj cijeni od 9,90 KM.
Količina maskare je 7ml, a dostupna je u dvije boje: crna i smeđa.


Koja maskara je vama omiljena i što očekujete od dobre maskare?
Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara