Vichy Teint Ideal Fluid

by - 04:32:00

Vichy Teint Ideal Fluid



U posljednje vrijeme mi je koža postala dosta problematična i osjetljiva. Za njegu kože sam uzela neke nove proizvode o kojima ću pisati u narednim danima, a za svakodnevno prekrivanje sam također bila prinuđena uzeti nešto novo. Ovaj put sam se osvrnula na Vichy proizvode koje do sada nisam koristila.
Možda se pitate zašto baš Vichy? Izabrala sam Vichy jer me prije svega privukao kratki opos ovog brenda, koji kaže:

"Bez iznimke, bez obzira na njene karakteristike, svaka koža može postići idealnu ljepotu. Vichy proizvodi za njegu omogućuju ženama transformaciju svoje kože, pa čak i one osjetljive, odmah i trajno. Oni pružaju vidljive i znanstveno - dokazane rezultate kombinirajući napredne aktivne sastojke sa Vichy Termalnom vodom, istinsku "vodu ljepote" za kožu, priznatu po svojim jedinstvenim mineralima, umirujućim i regenerativnim svojstva."

Bez razmišljana sam se odlučila na kupovinu jednog od tekućih pudera, čije su osobine glasile: 

-Blistavi puder koji otkriva idealan ten
- Prirodan izgled tena
- 14-satno prekrivanje
- Ujednačava i korigira ten
-Tehnologija tekuće svjetlosti Liquid Light Technology i kompleks sastojaka za korekciju tena
- Za osjetljivu kožu
- Bez parabena

Puder koji sam svakodnevno koristila bio je Loreal Infallible 24 Matte o kojem sam pisala ovdje. Njime sam zaista bila zadovoljna i nikada me nije razočarao, ali koža mi je postala osjetljiva i trebao mi je neki lakši puder, a da unatoč tome ima djelimično dobro prekrivanje. Vichy Teint Ideal Fluid je po svojim karakteristika bio ono što sam tražila i ispunio je moja očekivanja.


Kao što vidite na slici, ovaj puder dolazi u staklenoj i bezbojnoj bočici sa plastičnom pumpicom. Bočica je smještena u kartonsku kutiju metalik smeđe boje, koja je ispunjena svim potrebnim informacijama o samom proizvodu. Tu možete pronaći osobine pudera, sastav, rok trajanja kao i boju koju ste izabrali. 





Puder je dostupan u 4 nijanse, a to su: 15 Dore, 25 Moyen, 35 Beige Dore i 45 Dore. Ja sam izabrala nijansu pod brojem 35. Beige Dore. Njena boja je malo tamnija, ima sasvim malo roza podtona. Za ovu boju sam se odlučila jer imam nekoliko svjetlijih pudera sa bež nijansama, a pošto nam dolaze u skorije vrijeme topliji dani, tamniji puder će biti nezaobilazan dio svakodnevnog makeup-a.
Pošto je bočica bezbojna, uočit ćete da su u puderu vidjljive dvije nijanse, a to su neka bijela tekućina i sam puder. Ta svijetla tečnost je vjerovatno sastojak koji daje blistav ten. Kako Vichy kaze "tehnologija tekuće svjetlosti" je upravo ono što ovaj puder čini posebnim. Raznobojni sastav možete vidjeti na slici.



Prije upotrebe potrebno je protresti bočicu kako bi se tečnosti ravnomjerno izmješale.

Tekstura pudera je u potpunosti tečna. Na licu se fino razmazuje i nije potrebna velika količina. Dvije kapi su dovoljne da fino razmažete preko cijelog lica. Možete ga nanositi i samostalno bez baze ili kreme, lice neće biti suho. Nakon što ga nanesete ubrzo se djelimično matira i stopi sa kožom te ostavlja u potpunosti prirodan izgled. Prekrivanje mu je srednje, ali dovoljno da sva nesavršenstva prekrije, a da pritome daje prirodan izgled.

Swatchevi izgledaju ovako:




Trajnost ovog pudera je višesatna. Možete biti sigurni cijelo radno vrijeme. Na mom licu koje se svrstava u skupinu masne i mješovite kože, može biti i do 8 sati bez popravke. Prilikom šminkanja uvijek koristim malu količinu kamenog pudera na T zoni, tako da ovaj puder sigurno može izdržati i više od 8 sati ako imate normalnu kožu.
Preko njega možete nanositi bronzer, rumenilo i ostale prozivode i svi će se fino stopiti sa njim. Na prvi utisak djeluje kao BB krema, ali nakon nekoliko sati se primjeti razlika jer kreme u boji nisu trajne kada je prekrivanje u pitanju.

Ono što je malo neobično jeste miris alkohola koji se osjeti prilikom nanošenja, ali na licu se ne zadržava, tako da to nije nikakva negativna osobina.

Ovaj puder je postao jedan od mojih favorita. Nisam primjetila nikakve neželjenje posljedice. Na koži je zaista lagan, lako se skida, ne zatvara pore, a pri tome ima odlično prekrivanje.

Količina ovog pudera je 30 ml, a njegova cijena je 56KM. Cijena je uistinu visoka, ali njegov kvalitet to opravdava.

Na slici možete vidjeti kako izgleda na mom licu bez bronzera i rumenila.


Da li ste vi probali neki od Vichy pudera i kakvi su vaši utisci?
Hvala na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara