PUPA MILANO LIKE A DOLL BLUSH

by - 10:53:00

PUPA MILANO LIKE A DOLL BLUSH 301

fairynona


Recenzije rumenila nisu mnogo zastupljene na mom blogu. Nekako ih uvijek izostavim jer nisam toliko sklona njihovoj kupovini, jer ih ne mjenjam često. Kada pronađem ono koje mi odgovara u svakom pogledu, onda ga svakodnevno koristim i ne uzimam druga. 

Odavno sam željela mat rumenilo jer mi je koža masna i sva ta sedefasta rumenila i razni shimmeri uvijek su kratkotrajni u mojoj upotrebi upravo zbog masnog lica. Zaista se divim svim tim sjajnim teksturama i bojama, ali u mom slučaju mat rumenilo je bolji izbor.
Kada se brend Pupa pojavio na našem tržištu probala sam nekoliko proizvoda i bila sam zadovoljna. Imaju relativno visoku cijenu, ali ako pratite sniženja onda možete uzeti odlične proizvode po nižoj cijeni. Tako sam i ja uzela ovo rumenilo.

Mat rumenilo koje nosi naziv "Like a doll blush" ne može biti neprimjećeno. Sam naziv je dosta simpatičan i kao da nas zove. Uistinu podsjeća na lutke i bojom i teksturom. Upravo ovakvo rumenilo sam dugo tražila i onda sam ga primjetila na policama Pupe.

Ambalaža je klasična bez mnogo detalja. Proizvod je smješten u okruglu plastičnu kutiju, srebrno-prozirne boje. Na sebi nema mnogo detalja, ali ima ogledalo koje po mom mišljenu krasi ovo pakovanje. Rumenilo dolazi u kartonskoj kutiji crvene boje, u kojoj se pored njega nalazi i mala četkica kojom možete nanijeti rumenilo. Da budem iskrena četkica je dobra i nije samo bespotrebni komad koji dolazi u mnogim paletama. Veoma je gusta i dlačice su mekane. Moram naglasiti i to da se ne raspadaju prilikom pranja. Pored toga bila je omotana zaštitnom folijom. Pakovanje je odlično ako mene pitate.

PUPA MILANO LIKE A DOLL BLUSH

PUPA MILANO LIKE A DOLL BLUSH

PUPA MILANO LIKE A DOLL BLUSH

PUPA MILANO LIKE A DOLL BLUSH


PUPA MILANO LIKE A DOLL BLUSH

PUPA MILANO LIKE A DOLL BLUSH
4
fairynona

Nakon ambalaže osvrnut ću se na kvalitet proizvoda koji je svakako bitniji.  Prvo što se primjeti jeste ova divna boja koju ne znam kako da opišem. U ponudi ove mat kolekcije imate 12 nijansi. Nisam sigurna da li su na našem tržištu sve dostune, ali ova divna boja u broju 301 zasigurno jeste.
Naziv rumenila mi nekako daje sliku savršene nijanse. Boju bih opisala kao mauve nijansu sa nekim crvenim i smeđim  podtonom. Boja je baš kao na lutkama. Predivna nijansa koja će se uklopiti i uz svjetliji i tamniji ten. Može pratiti i jači i slabiji makeup. Pigmentacija boje je i više nego dobra. Proizvod je pigmentiran što možete primjetiti odmah na prvi utisak. Jedan dodir za swatch i boja će ostati identična kao u pakovanju. 
Swatch izgleda ovako:


PUPA MILANO LIKE A DOLL BLUSH

Tekstura je drugačija od većine rumenila. Nije mnogo suha i ne trusi se. Pod prstima je mekana i lagana te ostavlja baršunast trag.
Na licu ostavlja u potpunosti mat zavšetak. Zahvaljujući svojoj predivnoj boji ne djeluje hladno kao većina mat rumenila.
Ovakva boja, pigmentacija i tekstura odlično surađuju sa bilo kojom podlogom. Odlično se stopi sa puderom, posebno sa nekom natural nude nijansom. 
Moram priznati da sam ga baš nahvalila, ali zaista želim da u svojim postovima pišem isključivo o proizvodima koji mi odgovaraju. Stoga moram spomenuti da ovaj proizvod možete koristiti i kao sjenu za oči. Veoma lijepo izgleda kada se četkicom nanese malo ove divne boje na gornji dio kapka i lagano izblenda. Dobit ćete lagani dnevni makeup. Veoma često ga koristim na takav način. Obzirom da ne volim jaku šminku tokom dana ova kombinacija je idealna za dnevnu varijantu, a da pritome budete zapaženi. Na kraju posta ću vam postavit slike pa možete vidjeti kako to izgleda.

Sto se tiče njegove trajnosti možete biti sigurni da će cijeli dan biti na licu. Ukoliko dodate i malo highlightera onda ćete uistinu biti kao lutka :)

Nije mi izazvao nikakve negativne posljedice na koži prilikom upotrebe.

Zaista predivna nijansa i kvalitet, stoga obavezno probajte ovaj divni proizvod ukoliko već niste :)


PUPA MILANO LIKE A DOLL BLUSH

PUPA MILANO LIKE A DOLL BLUSH

Koje je vaše omiljeno rumenilo? Jeste li probali neke od Pupa rumenila i kakvi su vaši utisci?
Hvala vam na čitanju <3

You May Also Like

4 komentara

  1. Wooow prelijepa boja, bas za svaki dan. Probat cu naci odgovarajucu nijansu za moj svijetli ten. Predivna si :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na divnim komentarima i iskreno se nadam da ćete i vi pronaći savršeniu boju <3

      Izbriši
  2. Divan post, pozdrav iz Nisa, bas volim ovaj blog!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mnogo, uvijek me usreće ovakvi komentari :) šaljem puno pozdrava iz Tuzle :)

      Izbriši